Pink Lollipop

Thursday, December 22, 2011

please return DOMOK (!)


 im loosing my kitten.his name is domok~
its been disappear about 4 days
my little sisters have searching that kitten at neighborhood
when they calling his name,
 my lil sister heard the cat sounds slowly from one of the house 
but we cant go inside. hmm just hope the owner give our cat back ! 
we miss u domok ! 

here the naughty picture from past ..


'domok'
 


the one with big eyes

the ways domok sleep

i want domok back !! huaaaa



tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

Wednesday, December 21, 2011

part time job

 now im in muar (: 4 semester breaks !






yeah this holiday supposed to im finishing my license class but i just got some offer from my sis,
 that  my sister company open the part time job for two weeks. so why not im taking the offer since i have nothing to do at home. BUT im not discuss yet with my parents, then i just HOPING they allow me !


ohh lately i just like to hear najwa latif latest songs carta hati (: just like the songs


Engkau duduk di situ
Diam tersipu malu
Mahu mendekati aku

Aku mulai resah
Hatiku jadi kebah
Melihat dirimu aku rebah

Tapi hati ini kuat menyatakan
Kau terkini duduk di carta hati
Lalu cinta kita bermula
Dari mata turun ke jiwa
Dari teman menjadi cinta
Dan berjanji untuk setia

Sehidup semati kita
Menjanjikan bahagia
Untuk kita berdua selamanya

hmm.. hoo.. lalala.. mmm..
Jangan engkau jangan pergi
Jangan tinggalku sendiri
Jangan tinggalkan carta hati

Kau janji kan bahagia
Ku janji kau tak terluka

Teruslah berada di carta hati kita 







tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

Thursday, December 15, 2011

Date after final ! (:


TARAAAA!! 
i just wanna say im free from exam and i have completely my semester5 !! so, the last paper 
today is power electronics..the word can i describes are TENSION,CONFUSE,BLURR
 why that? coz the question make me wanna shoot my mind. seriously !!~grrr
SO
after the exam... we have celebrate for our day , here im going out with my two beautifull NARA hehe (:
we have a date at the mines and we have dinner at Carl's junior :)
so,please proceed to the picture below, if not i kill u! haha :D >>

its ME ! while waiting the order ! 

here our meal~ nyum nyum! (:


this is mine terryaki burgers and that is DOUBLE the big one! haha :D


nur farhanah hamdan my lovely n sarang hae freundin ! hehe 

nur azura mohd my cute sis with big smile. hee (:

at last three of us in one picture ^^ !


im enjoy for today outing and especially  nana join us ! this will be part of my moment since i have 6 month left  at GMi :) i will misyouuu ^^





tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

Sunday, December 11, 2011

tiesto 2011 life in SEPANG !

 i have missed one when speed zone, but for the DJ TIESTO. i never miss hehe :D




if u know him, he is the best DJ ever!   "World’s No.1 DJ"


who is DJ TIESTO??


''He is arguably the world’s top DJ over the past four years, and although he did lose his No.1 ranking in DJ Mag’s Top 100 ranking to Germany’s Paul van Dyk just recently, he did hold it for three consecutive years and still holds the top ranking in other lists such as The DJ List.''






i on my way from college around 7 p.m and arrive there about 8 something then we are waiting for others members (: oke the pictures will describe everythings (:



                                                this is my ticket for the last nyte (:


i got this after going in (:

oww guess what, that nite im wearing a dress by choosing from erika and rachel (:




for that nytes i really enjoy and its super duper best! i can feel the vibration at all time and for the last nite that  firework its really beautiful .all is perfect from the sound lighting and the DJ spin.




yeah then finally the end up of the night was really feel like u want to shaking your body faster and crazier.
hee (: nice one.










tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

Monday, December 5, 2011

final year project (:

hye guys.


just now i am very happy for my presentation.




for the past 3days im sleep around 3 a.m doing research n complete my proposal n power point slide.
then when 90% our proposal n slide done. we just notice that our process is wrong.ARGHHH.


i just fed up and cried when i know. can u imagine how will u complete your slide and proposal in one day!
NO! u can't.then we find the solution.and start doing research AGAIN ! just hope we have enough time =.=''


started at the morning and 80% done about 4 a.m. and on the morning we are still aditing and check the proposal. at 2 p.m we going to print out our proposal and get prepare at the presentation room.


while waiting for others group. we are still touch up and add up info in our slide. AHAHA! others group being prepare with small note but our group just understand the slide n read it. coz we dont have any time to prepare the notes.


the conclusion after we present. for the first judge : gud presentation. and we smile (:
second judge: gud presentation (: we happy but there is too many shoot question and lucky coz the verifiers
understand our project flow.just need to add and fix our process.and i GRATEFUL.
we no need to represent.ALHAMDULILLAH


the last.i miss my mum.my mum just call me last nite said she miss me  ! i miss you too MUM (:

anak mak (:

tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

Tuesday, November 29, 2011

ways to suceeds>>

Moink MOink (:




wahh tough day, hurm i sleep front of my lappy and wake up also there. d magic words is im TIRED.


i have about 7 months left to complete my studies here. and now is a climax part or tough part whtever u call it.
now im doing research about my final year project.biodiesel project from jatropha seeds ~ quite hard actually.
today we need to submit our proposal n im still finding the info for my part.MAIGOD.
feasibility studies is not easy.u need to know whole the process n find the problem,comparison then need to simplify.grrrr >_<
i have setle down half or 80% of my part .hm maby i need to have talk wth someone really into this project.


next week on December 5th my presentation. oh hoping i can do it. just wish our project being approved by judgement.wish me luck guys ! (:
tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

Friday, November 25, 2011

wrong.wrong.wrong!



everything getting worse, since i left him.
all is wrong.
everything im doing still remind him.
all is wrong.
every  decision i take is fake.
all is wrong.

why.why.why. i really dont know wht to do now. accept someone in my life, its just like lie to my self.
pretend nothing happen? no. i need to face it. hmm life is complicated. i know im change.
no im cruel. giving hope and then just left.that cruel.REALLY
LOVE. something cant said with word coz its feeling matters. hurt  but smiling outside. thats ME.
 
::once your heart gets broken u start to see crack in everything::


wordless today: need someone to complete my puzzle!



tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

Monday, November 21, 2011

syhhh keep it secret!

 morning.. there is not to late to wish congrats to my little brthers or sisters outside taking UPSR ;)




like usual maby this entry is just for me n my private life. i dont know. just,if u want cntinue reading.. keep it secret.hehe..i just wana share wth my love diary...
hum.. yesterday nite i learn something..
something that i didnt expecting.hmm its raining heavily outside.i just arrive at the bts or bandar tasik selatan... 
waiting for the train, but evrytime the KTM stop its bloody full inside.DAMN! then i just decide to call my frends pick up me. hum.. i overnyte at one house and. there i learn new experience. kind of dangerous but theres nothing happen. just afta this dont try. EVER ! hurm just when i watch frends of mine drink beer just like drinking water. i being nervous haha.coz they open that bottle n just drink. like nothing maby its oke for them n their lifestyle but i feel dispoint n weird. hmm its oke. coz even they drink beer .. they not force or do smthing bad to me. BUT they just treat me like a frnds. i like that style.then until midnight i just going out lepak at mafley or mamak there. then back to homie then they have a project em ice project DRUG.i just stay outside n not coming into tht room. i can hear n be silent. as long they not do smthing bad tht effected us. then they play a card. until 3 -4 am. while i watching korea. then time is going so fast until i slept on the sofa. on the morning..
i wake up n going back to my colegge. what i want to say is. not all of those people ''like that'' is a bad person. maby they hve story.. we dnt knw. i just frends wth them n be nicely. and i learn something that life is different and somtimes u can trust people like tha tjust be watch out.haha..
what i need is. dont get into that kind of situation again. maby last day was my lucky.. ;) haha.. so what i recover is i cant stand at tht envi.coz my heart not strong enough to breath with the smoke.
then..if u read this. dont think negative.just put on d situation. hehe :) 




experience appears day by day.. n make me MATURED.


                                  




tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

Monday, November 14, 2011

cyber man !

salam... yeah i need to wish gudluck to SPM candidates :)

yesterday, i spend about 3 hour or 2 hours n half skyping with him :), but he is not my boyfrends. JUST cyber man..
why i calling him cyber man? bcause we r never meet each other then, we r not hve any phne nmber :P
just cntct wth intrnet.. act. i dnt rmmber when i start chatting wth him. maby early this year i guess.. 
so that if we r meet at yahoo massenger or skyping then it was lucky. btw sharing things and get to know wht problem is gud for us.. and i like to frends wth him.. (:




                                       pstt..: he dint knw i snap this picture..''KEEP IT SECRET''
that he CYBER MAN :)



tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

Monday, November 7, 2011

with bestie ^^

before that i want to say happy eid adha to all muslims :)


on november 5th i meet my frends atika. :) its about 2month im not seeing her :) as usual we hanging out together at malacca :) oh  my beloved sister,muna she accompany me too. supposed to afifah join us but she cant come coz her sister dnt allow. so here we are. malacca. 
day activities is we r playing a game of bowling :) then we r find a clothes for my sister ^^ 








                                                                   JOeY & TeeKAy




bowling time :)







she is my sister :)
Same-same BUT different ^^

tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

Tuesday, November 1, 2011

fully weekend !

really busy when im at my college.that why i have no time to update the new post.
 everyday i have a plan. then i am not boring here,but day by day my money turn to zero hahaha :Dbut i really enjoy. so for the last weekend. i going out with my super senior from my college.just a frend oke! nothing MORE. he took me to time square. at there just have a walk then we going to GSC there and book HONG KONG GHOST movie. BUT. seriously.dont buy that ticket coz its just waste.
i thought that is scary movie but not.

                                                         DONT watch this! haha


so back to the story on the sunday im going to sunway. yeah that is my first time there.
im going with,hmm what shud i cal. em MR.secreto*. yeah maby ok. im going with him. there he show me sunway and where the place i like to go. ohh the early plan is we r going to ice skating but im cancel it. haha so im going to see the movie again. this time is PARANORMAL ACTIVITY 3. wahh interesting yeah? really best n enjoyed :) d story not scared but mostly shock! haha.. i really love that movie.

                                                                  MUST watch this!

ohh forgot to mention that i got necklace! hmm MR secreto give me :D hehe thanx u
i lost my own ncklace n he buy the new one ^^ so.. end of the story for my weekend.
this week. im going home! hehe miss my mommy ^^ and family. :P

just two pictures selected i upload ! :D

p/s em my ex calling me n texting me back n im not accepting him in my life.i dont want to cry anymore.
i hate hurt. humm i just want to be alone n happy ~

just love this song JAR OF HEART ~enjoy*

i know i can’t take one more step towards you
cause all thats waiting is regret
don’t you know i’m not your ghost anymore
you lost the love i loved the most

i learned to live, half alive
and now you want me one more time

who do you think you are?
runnin’ ’round leaving scars
collecting a jar of hearts
tearing love apart
you’re gonna catch a cold
from the ice inside your soul
don’t come back for me
who do you think you are?

i hear you’re asking all around
if i am anywhere to be found
but i have grown too strong
to ever fall back in your arms

ive learned to live, half alive
and now you want me one more time

who do you think you are?
runnin’ ’round leaving scars
collecting a jar of hearts
and tearing love apart
you’re gonna catch a cold
from the ice inside your soul
don’t come back for me
who do you think you are?

it took so long just to feel alright
remember how to put back the light in my eyes
i wish i had missed the first time that we kissed
cause you broke all your promises
and now you’re back
you don’t get to get me back

who do you think you are?
running around leaving scars
collecting a jar of hearts
and tearing love apart
you’re gonna catch a cold
from the ice inside your soul
so don’t come back for me
dont come back at all

x2

who do you think you are?
who do you think you are?
who do you think you are?






tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

Sunday, October 23, 2011

sports day :D

hyeee... ^^ wahh already sunday.... the past two days,i AM  very tired .REALLY.
emm i join netball and futsal :) even we r not the winner but i am enjoy both if the game.. the advntge when we r join the  sports .. i know who my super senior n get closer wth them. so we have discuss about our project for the next semester.they share the tips and give an advise what to do when early next sem.so.. i have some pictures for the netball and futsal match ysterday ^^






so 2 pictres above is netball jersey.. :) oh from
left azra,nana, erika and me ^^


oke.. that is futsal jersey :) our pic team ^^
my jersy is the black one cz im the keeper :D

BUKIT BROGA ^^

afta the game yesterday.. mywhole body pain.seriously.. and my ankle really pain.im fever and flue aiyakkkk=.=''
ishh i sleep early at 8pm and just wake up at 12 am.. then i got mesagge from my ex classmates..
they ask me to join climbing at broga hill. then i just said i cant make it coz my leg seem like broke down haha..how can i climb wth my leg in pain. then they said he will support me up there.. i just think dnt want to go but.they really hope im join too.then here we are.. haha early morning around 5 am.we r going to broga hills and start climbing.. around 6.30-7 am we r arrive at the uppest hill :D i cant believe tht i can make it wth my leg cndition..haha :D yeah i really force myself.here i have take some photos :)


me wth my bestie
there is my 3 musketeers :D haha who always suport me up there^^
rest 4 a while before goin down :D


yeah..proudly to say. im make it ! haha :D

then.. im really tired just now~ and need to rest 4 a while before im going back to muar..
ohh goshh really i need my pillow just now ! hehe oke la.. thats all for this week ^^
tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

Thursday, October 20, 2011

Netball vs Futsal

 on this upcoming 22 october is GMi sport day, i join for the netball and futsal team.i just cant imagine how its look like coz we dont have enough training and don't knw who our team YET* but the competition is around corner.. haha.. my position is goal attack in netbal and goalkeeper for futsal. im not  have any idea how im playing futsal coz i never know the rules and how to catch the ball.MYGOD. hope i just can play well.u know what!im happy just now cz my roomate ERIKA just join the netball. since she is a very gud player but for the first day training she injured at the ankle. but just hope she going to be okay for the saturday game :) the one thing i never forget my bestie nana have score a goal that day! huaa.. im happy :) at last NANA become a gud player ^^ and i can see she have improve her self very much ! :) very proud of that.sometimes i just pass the ball to nana and she can catch the ball. see ha.. she now expert in netball. :) she not dropped the  ball..and when i look into the eyes she seems so happy :) what im gonna to said i am very happy ^^ cant wait for this saturday games..




tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

Friday, October 14, 2011

switch to BANGi

 taraaaa... !! 


wahh x sbar rase nye nak tunggu esok and special day ahad :)
hhehe im going back to bangi  my college.. series rinduuuu sgt kt kwan-kawan..
da lame da xupdate post.. busy sket la lately ni.. hmm mcm2 crite nak bgtaw tp.. 
penat pulak nak taip panjang-panjang .. so ape yg aku dapat slame 4 blan kt rumah :

*dapat lesen L kereta ngan moto buat mase ni..






*dapat habiskan my inplant training succesful


*ditinggalkan kekasih.. hahahaha 










*semakin gemok n sihat ~




*cutting my hair




oke.. tiap stu mcty la ade proove kan..? hee oke ade gmbr ^^


then tomorrow aku balik gmi hehe..xsbr =.= ohh ak ade buat cake batik for my frends..xtaw jdik ke x..but just try :D hehe 




p/s:  pasni insyallah slalu update blog ^^






tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

Friday, September 30, 2011

i lay my love on you

           why i need to be sad? not enjoying my life?? still remind about that *guy supposed i DELETE that name.... when that time come..i just wake up from a dream.. yeah maybe its hard when everybody knw him.. almost all the thing i with him.. i depends on him..  when something come up suddenly..i just REALIZE .. 


just now.. i just know *someone that stand beside me when all of this thing happen..he still there even im lie to him.i am not fair when i not telling him the truth..then,when he find out the truth ..he still can accept me.. i just feel gratefull and now.. HE IS MY BOYFie.. and after all its happen.. after im cure my hearts.. i  try to open my hearts to accept him..   it is  BECAUSE 


-have someone try to make me happy..
-when i am not in mood he try too find out why im being that way.. 
-when i happy he want to share.
-evrything my feel he cares.. 
  
why I didn't SEE that before??? WHY.. bcause i am blind in love.. haha.. that strange when i call im in love because  when im in relationship i never be in serious.. now on.. i just continue my life..and now im accepted him* in my life..
just hope if u r my destiny and let pray to ALLAH it will be easier ..
 to u D.. a BIG THANKS coz waitng for me.. thanks..and thanks cz shining my life back..


                    


just wanna share this song with u ^^

Just a smile and the rain is gone
Can hardly believe it (yeah)
There's an angel standing next to me
Reaching for my heart

Just a smile and there's no way back
Can hardly believe it (yeah)
But there's an angel, she's calling me
Reaching for my heart

I know, that I'll be ok now
This time it's real

I lay my love on you
It's all I wanna do
Everytime I breathe I feel brand new
You open up my heart
Show me all your love, and walk right through
As I lay my love on you

I was lost in a lonely place
Could hardly even believe it (yeah)
Holding on to yesterdays
Far, far too long

Now I believe its ok cause this time it's real

I lay my love on you
It's all I wanna do
Everytime I breathe I feel brand new
You open up my heart
Show me all your love, and walk right through
As I lay my love on you

I never knew that love could fell soo good

Like once in a lifetime
You change my world

I lay my love on you
You make me feel brand new
Show me all your love, and walk right through
As I lay my love on you

I lay my love on you
It's all I wanna do
Everytime I breathe I feel brand new
You open up my heart
Show me all your love, and walk right through
As I lay my love on you

I lay my love on you
You make me feel brand new
You open up my heart
Show me all your love, and walk right through
As I lay my love on you 


P/S : hee sorry if my grammar  horrible..haha :D 
just try to improve my language ^^
tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (: