Pink Lollipop

Monday, April 18, 2011

yeh.yeh .. jogging lagy :)


jogging..jogging.. n jogging..hehe idea nye sbnrnye nk kurus kan bdn haha :P 
sudah gemok..tkot laki aku tgal kan aku je..haha
so, kali ni aku jogging xjaoh pon dkt tmn dpn kolej aku je...
di sebab kan dah lambat kan.. g tmpt pling dkt lah..
kali ni aku excted gak lah..jogging xbnti taw ! haha :D
cume tyme pth balik tu je ..dah start mals.. wawawa:P
ptg td cuace best je..mendung nk jogging pon..xtrase brpeluh sgt..
korang sume doakn aku dpt krus yehh ^^
mcm beser kalau bjoging kitorg sempat posing..
so aku upload sikit gmbr...


jeng..jengg..jennggggg >>>







haha tyap kali amek gmbr..aku je yg lebih2 ngn aksi..tp kali ni jogging even xpns.
muke aku merah..hhaha :D 



p/s: korang tgok taw bulan malam ni
 FULL MOON* cantexx ^^

tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

9 mesej cinta ^^:

Wanzi said...

wah rajin betul pi jogging... tapi tgk cara macam pegi pose modeling jer?

Jieha kriesha said...

haha wanzi..jiha mmg nk jdi medel..p xckop kuota.. haha berat terlebih hehe :P

Shida Radzuan said...

wahh joging lak dia..hihi..slim la pas ni hihi..
jieha link reena ade kat entri yg shida highligt wane pink tu..klik jer.. =)

Jieha kriesha said...

shida: hehe yeke?? okeh2..nty jiha click :)

Nonie said...

semoga kurus.heheh.tlg bg lemak kt nonie cket yer...=)

nonie xleh nk jogging..sakit lg nw

Jieha kriesha said...

hehe yeke..alamak!! noni kene amek jiha pnye,,! haha jiha terlebih lemak dah nie..agagaga

Datin BERSERI said...

yaww jo~~
p jogging ngan best friend nampak..woowwww
ape pon x boleh~~
by the way..
hate that gigi over there...
pagar toll minah tu~~
huahuahua~~~~~~~~~~

Jieha kriesha said...

haha.. aku kua ngn owg2 hot kot..
klu ko ade..pergh lg best..yelah..datin kn..
huhuhu :D tht gigi tu lah ank ksygn datin..huhu :)

fyna said...

fyna pown ngah rajin-rajin nak joging nih.
;)



jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/