Pink Lollipop

Friday, June 15, 2012

GMi

entah lah berat rasa hati, setiap masa, hari berlalu dengan pantas. semua macam satu malam je. hihi kenangan, kawan-kawan, macm tiupan angin.3 tahun mcm seminggu, sekejap je rasa. sedih bile fikir nak tinggalkan bumi gmi ni, dengan kawan-kawan life kat sini, semua nye berbaur. kenapa lah cepat sangat masa berlalu.


hari berganti hari, selasa ni external. ukuran terakhir sebelum kebebasan diperolehi, mudah-mudahan segalanya berjalan lancar. amin ya rabbal al-amin. setiap senyuman, celoteh dan komen yang terluah tak sabar nak aku rakam kan. saat terakhir berada di gmi. 


oh kenangan. nana farhanah :) intan baizura :) nabihah lokman :) my roomate n terlalu banyak nama lagi.
sahabat jaga diri awak ya :) nanti kite jmpe insyallah :)


walaupun perjalanan aku jauh lagi. tapi. hati tu berat je hihi mungkin kehidupan isini terlalu banyak membawa erti kehidupan. ya. bukan kehidupan sahaja malah keperibadian :D


hihi , okay lah dah lambat. hanya sempat mengarut setakat ni sahaja, nak undur diri untuk bersiap ke KL :)
for my nightlife :) doakan saya selamat. amiinnn 




p/s mak saya rindu kat mak , lately ni asik terindu-rindu. tu yang selalu call *wink
** ampunkan dosa saya **
tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

0 mesej cinta ^^: