Pink Lollipop

Wednesday, April 11, 2012

muhasabah :)



aku datang dari dia, kembali pon kepada dia, aku tak tahu sejauh mana aku pergi, aku tak sedar sejauh mana kaki menapak , tapi aku cuba untuk berjalan tidak seperti ketam. memang buruk di mata orang, walau pun aku tahu benda yang aku buat salah. tapi still aku try nk buktikan aku tak seteruk tu.


haram tetap haram dan dosa kekal dosa, mungkin keseronokan dunia menarik aku menembusi dua fasa berbeza dan mula membuka kehidupan baru, walaupun sedar dan menolak tapi magnet yang datang terlalu besar


dan aku tetap aku. macam ni. kebelakangan ni sering termenung memikir kan dimana aku berpijak, apa yang aku telah jadi 3 tahun dulu, kenapa benda ni bermula. semua dari AKU. dan hanya AKU yang boleh ubah semua ni. dimana titik perubahan dan ttitik permulaan.i need someone to keep remind me.


berubah.bukan senang and bukan xnak. dia akan datang sementara dan hilang tanpa rasa.. mula-mula semangat tapi kemudian tak ingat .hmmmmm setiap hari memikirkan penyelesaian.lebih mudah bermadah dari melakukan. joe! backtothereal




tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

1 mesej cinta ^^:

ShikinAfudeh said...

u can do it joe.! go2 chaiyok! :)