Pink Lollipop

Friday, June 24, 2011

i syg u lah MALAYSIA !


salam satu malaysia ^^
entri ni jiha lambat update walaupun sume org da taw keputusan bola semalam..
aku tetap nk update..sebab aku rase mcm bangga gila la dok mlaysia..
tahniah kepada pemain malaysia yg brtungkus lumus walaupun hanya berentap seramai 10 orang pemain memandangkan gary dibuang padang sebab kad merah pada separuh masa ke dua. aku yg dok kat rumah terjerit mcm org gila bila gol petame yg dihasil kan oleh irfan.dan gol seterusnya oleh  wan zack haikal.. yg aku pling bengang ngn pemain lubnan jersi no4 haidar! dye mmg attacker yg lincah aka suke men mcm s*&*L haha.. fyi ! aku xske dye..
yg penting malaysia menang semalam dengan kemenangan 2-1 serta melayakkan diri ke pusingan seterusnya   and tahniah juga pada jurulatih kat ong kim swee :) melatih pemain malaysia..
kemenangan yg agak besar  setelah 31 tahun, dan ini yang dinantikan..debaran seterusnya..
aku harap pasni khairul fahmi dapat buat yg terbaik macam semalam..
korang memang best..aku suke tgok bile pemain lubnan menangis dan terbaring kat padang sebab sedih untuk menerima kekalahan dengan malaysia..

sekian tu je yg aku nk kongsikan.. majulah sukan untuk negara :)

tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

0 mesej cinta ^^: