Pink Lollipop

Monday, April 4, 2011

blog..bL0g..bLog..and blog.


 kali nie nak celoteh pasal blog..hoby ak skrg dah brtmbah lg stu..iaitu ber BLOG .. blog ak ni bru je brusia 2mguu 3 hari.. tp dalam bnyk2 keje aku.. setiap ary xkesah lah sblom tido ke nk g kls..ak akn on blog.. dah mnjadi hobi aku. umm al kesah nye aku ni dok hostel so.. agak susah la nak mndapatkan info dunie nie.. nk g tgok tv jgn harap lah..kalau dah sebulan kt asrama nie ak bersarang.. umm sgala berite dunia sume ak xthu.. mcm dlm tempurung jgak lah.. bukan sebab tknologi x maju..tp xde mase nk kejar g beli paper n tgok tv.. haha.. so bile ak join blog nie..dpt la ak ni tgok dunia2 kat luar.. macam2 lah dapat blajar kat sini.. walaupun ak bukan blogger yg bgus.. haha.. disebabkan ak ni dilahirkan suke mmbace so aku akan bce page korang.. best lah.. lagi2 dari bl0g cik epal, ben ashaari, dot.com aku n bnyk lg lah..dgn dorg nie..best lah bnyk ilmu dorang psal hal2 neh.. n yg laen pon cerite psl khidupan..i Loikkee.. mmg mnghiburkan.. yg mmber buat novel dlm blog,aku mcty jdi readers korg kompem! haha...then specialnye blog ni.. ak boleh cuci mate dgn bershopping ! haha xpon tengok2, just click kt link page korang then dpt dah nk shopping easy kan! xpyh ak nak susah2 menapak tunggu ktm or lrt nk g bli brg..juz cimb n click..then tggu brg delivered ! yehehehe.. :)) tu ak suke blog.. Tapi !kalau korg g page aku..xde bnde sgt lah nk cerite..cume psal AKU.. xde yg best ..cerite psl khidupan je lah kan..nk crite psl info2 nie..xdpat lah cek ni susa nk mmbebel bab gosip2 silap2 bwk ceriter dongeng je lebih haha.. so,, pada mmber2 yg follow aku tue. tenkiu yerk.. xdek adiah cume ucapan syukran ^^, have fun dgn blog aku.. ^^ ~


tanx reading ^^ if rajen buleh la like or comment yeh hehe (:

0 mesej cinta ^^: